close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שתי שמלות כלה– מדוע גם את צריכה?

מערכת שורשח אדר ב, תשעט15/03/2019

איך שתי שמלות כלה יאריכו את העניין באירוע שלך

תגיות:
טוב, למען האמת, זה לא שאת צריכה, אלא שאת ממש רוצה! הדבר שכל בחורה מאורסת מחכה לו בתקופת ארגון אירוע החתונה, הוא הרגע בו היא תגיע בפעם הראשונה אל פגישה עם מעצבת שמלות הכלה. בשונה מפריטי לבוש שאת רוכשת חדשות לבקרים, את שמלת הכלה את תמדדי בפעם הראשונה עם הסטטוס שלך כמאורסת, ותזכי ללבוש אותה לראשונה אל מול כל האורחים באירוע המרגש שלך.

בעבר הלא כל כך רחוק, שמלת כלה אחת בהחלט הספיקה. כיום, יותר ויותר בנות רוצות להגשים את החלום שלהן וללכת הכי רחוק שרק אפשר – עם שתי שמלות שונות. מעבר לעובדה כי מדובר על הגשמת חלום, שתי שמלות גם מסתמנות כמאוד
פונקציונאליות:
רק פעם אחת בחיים תזכי להיות כלה

ראשית, לא ניתן להתעלם מהימד הרגשי שיש בשתי שמלות. רק פעם אחת בחיים תזכי להיות כלה, ופעם אחת בחיים תהיה לך ההזדמנות ללבוש שמלת כלה. מאחר ומדובר על אירוע מאד קצר – של חמש שעות לערך, יותר ויותר כלות רוצות לנגוס כמה שיותר ברגעים המרגשים ולמצות את הסטטוס שלהן ככלות כמה שרק ניתן. בעוד שמלה אחת מרגשת אותך פעם אחת ביום המרגש שלך, שתי שמלות כלה מאריכות ומעצימות את ההתרגשות שלך.

שמלה ראשונה: קבלת הפנים והחופה
השמלה הראשונה שתלבשי תהיה השמלה שאיתה תקבלי את האורחים בשלב קבלת הפנים, ולאחר מכן תתקדשי עם אהוב לבך בחופה. מטבע הדברים, שמלות אלו נחשבות לשמלות הפורמליות יותר, בעוד איתן את יכולה להתפרע ולהיות הכי נסיכה שאת רק חולמת – עם שובל ארוך ויתר עיטורים. מדובר על שלבים באירוע בהם תוכלי ללבוש שמלה צמודה, כך שאם זהו הקו החביב עליך - זה הזמן.

שמלה שניה: שמלת רחבת הריקודים
השמלה השניה צריכה להיות בהרבה יותר משוחררת, ובעיקר שלא להגביל אותך מבחינת תנועה. החלק המרכזי ביותר באירוע החתונה הוא שלב רחבת הריקודים, כך שחשוב שיהיה לך נוח לרקוד את האהבה הגדולה שלך עם בן זוגך. בשלב זה בוחרות לרוב הכלות שמלות רחבות יותר בחלקן התחתון, כך שיהיה ניתן ליהנות מנוחות, זאת מבלי שצריך להתפשר על נראות השמלה.
האם השמלות צריכות לחלוק את אותו הקו העיצובי?

לא, ואולי גם כדאי לבחור מראש בשמלות שכל אחת מהן מאופיינת בקווים אחרים. שתי שמלות מאפשרות לך להפתיע את האורחים וגם את עצמך בעיצובים שונים ולוקים שונים. התייעצי עם מעצבת השמלות באשר לדגמים המחמיאים והנכונים לך ביותר.
הוסף תגובה
שם השולח
תוכן ההודעה